TORSDAG-FREDAG

Så i torsdags efter skolan hade jag middag med Andrea, noga och en fransk utbytesstudent och två av hennes aa snygga fransmäns kompisar, hahah. Det var jätte kul och jätte gott! Sen åkte jag och Andrea till skolan och kollade på kören när de uppträdde. Jätte duktiga!!! Sen åkte vi vidare till coupa och satt där och pratade över te. I fredags under skolan gjorde jg absolut ingenting, hahah! Sen hade jag min sista badminton träning, och vi gör aldrig nått i vanliga fall, det är oftas chill men sista träningen va as jobbig, helt fel!!!!! Det har väl varit kul men jag se ganska glad att säsongen är över. Sen gick jg på en hike och hade sen pizza.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0