TISDAG OCH ONSDAG

I tisdags hade vi minimum dag sa jag slutade kl 12:20, ganska nice. Sa efter skolan akte jag och andrea och gjorde lite korta arenden och stannade sen pa In'n'out for att ha lunch. Forsta gangen vi tillsammans va pa ett snabbmat stalle. Sa hambugare 32!!! Sen tog vi tunelbanan till centrala SF motte upp mormor och morfar hade fika och strossade omkring i SF. Sen gick vi till en resturang, jatte fin och verkligen SF kansla till den, jatte gott och trevligt och det var kul att va dar med Andrea. Sen tog vi tunnelbanan hem och lyssnade pa californiacation eller hur det nu stavas, kommer sakna det sa forbannat mycket!!!!!! 
 
SA det var min sista dag hos the AK's :(((((( SA Susan bakade muffins speciellt for mig till frukost och sen efter jag kom hem fran skolan har jag bara packat och forundrats over hur manga prylar jag har och hur jag ska fa hem allt till Sverige... Sen hade iv en trevlig god middag och sen var det dags att lamna. Kunde linte lata bli att grata saklart, AHHH!!! Men nu ar jag tillbaka hos the Easons och jag alskar dem med hela mitt hjarta sa det gjorde flytten lattare. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0