MORMOR OCH MORFAR

Sa i Sondags firade vi morsdag har. Vi hamtade upp mormor och morfar pa tag stationen och sen hade vi brucnh hemma har dar jag bor tillsammans med Kern's foreldrar. Jatte trevligt. Sen akte vi till min skola och Stanford och kollade runt dar. 
 
Idag gick jag i skolan och sen efter firade jag och Andrea att jag inte har badminton langre sa vi akte och hade frozen yogurt. Sen motte jag upp mormor och morfar och vi gick till Flegle's mobel butik och gick omkring dar och sen akte vi runt i omradet och sen hem till Mark och kollade pa hans hus och sen till en resturang och hade jatte god treratters middag sa dar pa en mandag, hahah!!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0