HELGEN

I fredags akte jag och Kelley min vardsyster och hennes van och hade frozen yogurt jatte gott och sen akte vi och hade mat, burritos och jag valde det vegitariska alternativet...vad har hant? GO boner och gronsaker! Sen kollade vi filmen the great gatsby, hade forvantat mig en helt annan historia for jag hade ju ingen aning om hurd en skulle va, men den var jatte bra! 
 
I lordags akte jag och Chandler upp till SF och traffade mormor och morfar och tog bilen runt i staden och kollade pa alla mojliga saker, verkligen toppen och mormor och morfar uppskatade det verkligen att fa se staden. Det ar svart att va turist utan bil i Amerika, hahah! Sen akte Chandler hem men jag stannade och vi hade JATTE god middag pa fin resturang, hummer och oxfile och varldens dessert. Verkligen JATTE trevligt och JATTE gott!!!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0