DAGARNA

Sa i mandags hande det inte direkt natt speciellt forutom det faktum att ingen i min familj nu ater. Kern fastar och Susen har varit borta och jag som hungrig utbytesstudent kanner mig extra tjock som ater hur mycket som helst och dessutom ar den anda som ater i familjen, hahah, det ar bara for roligt!
 
I tisdags hade vi borta match med Badminton, det var val inte sa jatte kul men Chloe ar bara for roligt sa det ar underhallning bara att vara i narheten av henne och hon alskar att prata, hahah!!! Hade inga pompoms sa vi kunde inte ans cheera for laget. Hahah.
 
Onsdags hade jag inte frukost med Andrea, kanndes super konstigt, haha! Hon tog AP test. Jag gick dock ut for frukost med en annan svensk utbytesstudent pa min skola som slutade pa Onsdagen sa det vart val ett litet hejda sistadan i skolan frukost. MEn super gott som vanligt. Sen hade hon med sig chokladbollar till skolan som jag fick smaka pa lunch, gu va gott det var!!!!!!!!!!! 
 
Sen hjalpte jag lite snabbt till med en photoshoot. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0