BBQ

Sa i sondags skypade jag forst med fellan i ca 4h, hahaha. Sen kl 2 akte jag till Mark's hus dar det var BBQ for alla utbytesstudenter. Det var sjukt mycket mat och super gott alltihopp! Vi ahde roligt som vanligt och jag taffade manga nya trevliga personer. Jag borjade prata med ett par som var vardforeldrar till nan. Jag beattade att jag kom fran Sverige och de sa att deras dotter var i Goteborg som utbytesstudent och lite senare tog jag upp Momoko som bor i min familj hemma i Sverige och det visade sig da att Momoko och deras dotter va jatte bra kompisar i Sverige, hahha, liten varld! Sen skulle vi saga hejda. Det var inte sorgligt, tror att ingen av oss fattade att det var var sista get-toghter i usa... Men jag ar helt hundra pa att jag kommer se alla dem igen, ingen tvekan om saken. Nar jag kommer hem kommer jag resa sa sjukt mycket!!!! 
 
Sen kom Cami och hamtade upp mig och vi akte hem till henne och kollade pa Pearl Harbor! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0