SONDAGS

I sondags vaknade jag upp sinnesjsukt tididgt for att vara en sondag, men jag skulle ut pa hike med Andea sa det var bara att skutta up. Vi gick omkring i ett jatte fin natur omrade med ett krongligt namn. Sag en banan snigel och allmant gick runt och pratade. Sen gick jag hem duchade och fixade mig. Jag vet inte vad det ar men jag har jatte svart att hitta insperation till att plugga, aven nu nar jag maste skriva om nagot jag tycker ar intressant. MEn om jag sitter hemma kan jag latt bli distraherad och borja kolla pa gossip girl... Sa jag bestamde mig for att ga till ett cafe i narheten. Jatte gott kafe och jag fick inte mycketgjort, skrev typ en sida, men laste mycket och hoittade andra sidor som ar bra kallor men men. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0