MANDAG

Igar var det skola, var inte ett dugg trott pa morgonen. Viste ju att jag bara har en dag att ga i skolan, heheh. Skippade Badmington for att ga till Stanford och mota up kern for middag och sen gick vi och kollade pa en dokumentar Chasing ice, jatte intresant domkumentar och sen var nagra som medverkat i filmen och proffesorer fran Stanford dar och folk fran publiken stallde fragor, jatte kul! Sen vart jag jatte trott nar jag kom hem!
 
Sen i morse nar jag gjorde lunch oppnade jag en avocado som sag ut presis som avocado ska se ut liksom helt pefekt gorn och allt, perfect sag den ut. Smakade som en vanlig avokado inget speciellt men den var galet perfect!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0