LITE NYTT

Har varit upptagen med mycket badminton och plugg. I tisdags hade vi hemma match, halva laget fick inte spela och jg var en del av dem. Fick en tröja i storlek XXL så det ser ut som jag inte har några byxor på mig, hahah! Sen i onsdags skippade jag faktiskt badminton och jag och Andrea åkte till stanford shopping för att kolla på prom klänning och sen läste hon igenom mitt arbete och rättade min engelska, meningar och allt sånt! Super snällt verkligen!!! I torsdags så hade vi borta marsch och jag fick spela 5 min men hela grejen tog 5h det låter värre än va det var, det är kul att va med laget i h så men 5h är lite väl långt! Sen kom jag till skolan och kolade på musikalen legally blonde som var jätte bra!!!! Idag köpte jag äntligen min prom biljett och sen var det träning och sen tennis med sean och Andrea. Imorgon kommer mina vänner hit och jag kan knappt fatta det!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0