INFO

Lite info vad som har hant. Sa nar jag kom hem hade jag fika med Andrea pa Coupa.Pa fredagen hade vi frukost pa Burrone, ingen voffla den har ganegn utan agg! Sen under lunchen stod jag och Peter i kon for prom biljetter i 35min och luckades anda inte fa nan biljett. Sa ska kopa det pa mandag, irriterade for priset gar upp, haha. Sen pa kvallen gick jag till Aplle store och fixade en ny mobil... Sen gick jag till Philz coffee dar Kira och Christina hade en liten konsert, mysigt! Sen akte jag till Mark's house for kl 6 dagen efter skulle jag va redo for att aka pa ett rotary event! Jag brukar lltid tycka att sana event ar kul men det har var verkligen inte roligt och jag var trott hahah. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0