SKOLAN

Så nu har skolan börjat igen... Ska vara berätta om min första morgon. Så klockan ringer, jag tänker att det ät ett skämt jag kan inte behöva kliva upp så hör tidigt, men kollar på klockan...det är inget skämt! Men sätter klockan på -0min Snooz och har nu mobilen i handen, alarmet ringer och jag stänger av det, men sen på nått sätt slinker mobilen iväg och ramlar ner mellan sägn gaveln och madrassen, min säng ät hög så det är mycket madrass. Jag gör allt i min makt för att få upp mobilen men det går bara inte, drar bort madrassen, hämtar olika verktyg för att försöka få upp den! Får sen tag på nått långt och puttar ner den, tar bort allt under min säng och får kräla mig in för att kunna nå mobilen. Vaknade gjorde jag i allafall! Sen i min nya familj får jag ner svensk frukost lite nyttigare än vad jag åt innan, så fil och müsli, yummi! Skolan är bra förövrogt har keramik istället för TA och ekonomi har ändrats till goverment, alla ändrar! Min lärare är helt helt underbar! Jätte intressant men tydligen jätte svår med prov... Plus art han pratar snabbt och använder långa komplicerade ord, ganska svårt att förstå! Nu sitter jag och kollar på game of thrones och gosar med katterna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0