SISTA LOV DAGEN

sorgligt nog ar lovet over nu... :(
Sa min sista morgon att verkligen sova in vaknar jag kl 8 och kan inte somna om, sjukt ovart!!!!
Sa jag gick upp och sen skypade jag med Danken, Emma och Fellan i typ 3h hahah. Alltid kul att prata med dem!!!! Sen tog jag cykeln och hjalmen och cyklade till Stanford och motte uppa alla i familjen och vi hade lunch dar, foljde sen med Susan och sa hej till hennes jobbkamrater och tog en kopp kaffe. Sen cyklade jag till Stanford shopping och kollade runt lite eftersom jag glomde mitt kort hemma.... Sen hem igen och sag en film och borjade kolla pa Game of Thrones igen, maste komma ihag allt infor nasta sasong! Sen kom Andrea som ar hemma fran Hawaii och hamtade upp mig och vi akte till MA <-- min skola, for att trana infor den stora modevisningen! Sa vi akte dit och dar var det ca 10 personer till, sa vi tranade pa att le ga och posera i ca 1h. hahah, hade en rolig stund, ahhaha. Imorgon ar det skola.... har inget emot det igentligen men det ar skont att ha lov...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0