PROMENAD

Sa vakanade tidigt ( runt 8) idag for vi skulle ut och ga en promenad, jag Kelley och en av hennes vanner. men det hela blev forsenat sa jag gick upp super tidigt i onodan, hahah. Men fick pankaor till frukost, yummi! Men sen akte vi till stallet dar vi skulle ga och motte upp hennes kompis. Vilka uppforsbakar, holl pa att do, hahahah. men fin var det, strolande sol! Sen akte vi hem, jag tog en snabb durch och papade mina saker, sa himla jobbigt grat hela tiden men gjorde mitt basta for att dolja det. Sen skikade jag ett sms och sa att jag var redo att flytta. Min nasta vard familj bor mitt emot sa jag bar bara over mina saker. Var ganska akward for jag undvek att prata och alla kunde se att jag gratit..heheh. Sen skulle jag saga hej da, det var bara Chandler dar for alla andra var borta, brast ut i grat. Det basta sattet att komma till en ny familj, hahahah! MEn det gick over, och min nya vardfamilj ar toppen ocksa! Sa jag var absolut inte ledsen for att komma hit utan for att jag var tvungen att lamna min andra helt underbara vardfamilj! Det ar sjukt hur nara man kan komma en familj under ca 4 manader!!!!
 
Men sen pakade jag upp mina saker och gjorde mig hemastad i mitt nya rum. De hade presis malat om och fixat for att jag skulle komma jatte gulligt! Sa pakade upp och sen var det dags for lunch... artsoppa, inte min favorit direkt var jatte orolig att jag inte skulle kunna ata upp. Men den var god, serriost, det var gott. Jag Sofia Linnea Blixt tyckte om artsoppa, hhahhah!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0