PÅ SENASTE TIDEN

Så skolan är i full gång! Sov ganska dåligt häromdagen eftersom jag lönade dörren till mitt rum på glänt så katterna kunde komma in och sluta jama. Jag gillar verkligen katterna, men när de börjar fajtas i min säng kl 1 på natten är de mindre omtyckta, hahah! Skolan är rolig! Vi målar porett av lärare under art hår inte speciellt bra, hahah! Fick varm choklad där idag. Hade frukost med Andrea på ett mysigt café idag, super trevligt!!!! Och gott, belgiskt voffla med banan och sirap!!! Sen har det börjar en annan svensk utbytesstudent på min skola. Så pratade lite med henne idag, typ 1h mesans vi väntade på att hennes ride skulle komma. Super trevlig tjej men vet inte om jag tycker det är bra eller dåligt att hon är här, vill inte bli fast ned tt prata svenska och umgås med svenskar när man är i USA. Men hon är trevlig!


Kommentarer
Postat av: Matilda Dankemeier

Fan vad snygg Andrea är.. Hon kan dö! hahah

Svar: Jag vet!
Sofia Blixt

2013-01-18 @ 15:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0