MÅNDAG

Okey! Vaknade och hade frukost, ja det hände inget speciellt direkt. Men sen var det dags för art, brukar alltid börja med en för mörk penna så det slutar med att det ser bra ut, nu när jag börjar med rätt penna blir alla mina telningar sjukt ljusa... Även denna såklart! Men va ganska nöjd den såg bra ut för att vara jag liksom. Ska ta en bättre bild sen. Sen fick vi tillbaka vårat goverment quiz.... JAG GRÅTER!!!! Sereiöst jag kände mig verkligen redo och jag fick 44% i andra ämnen typ ekonomi och engelska pluggade jag miner och fick typ 96%!!!! Galet! Vet inte vad jag ska göra!!!! Livet suger!!!! Nytt prov på fredag och vet knappt på vad, känns bra! Men 50% av klassen fick F så det lite bättre. Jag menar det är en sak om man inte har pluggat och vet att det kommer gå dåligt men det är sjukt när man tror att man klarar det! Har aldrig i hela mitt liv fått ett sämre betyg! Vet inte äns vad jag ska plugga på!!!!
Men på tal om annat! Badminton började idag, vi har konditions träning! Det var kul och sjukt många har en spring sport så det är sjukt mycket folk överallt!!! Men gick jag hem och jag behövde kontanter så jag cyklade till DTPA och hade bestyr med det ett tag och sen cyklade hem, nu är jag trött och sur över prover och problem med att ta it pengar och min cykel hjälm! Så jag går omkring i världens mysigaste kläder och dricker te! Te har aldrig varit så gott som nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0