HEJSAN

sa i fredags hade jag prov pa alla stater och huvudstader i USA. Hade pluggat as mycket och kunde ALLA! sa gick in i klass rummet med bra sjalvfortoende. HAde veckan innan fragat om man var tvungen att kunna vart pa kartan de lag och fick svaret nej. Men nar jag val kommer till den delen pa provet, ar det inte en karta jag ser...? JO! Sa efter allt pluggande var jag bara saker pa tva ( alla stater va inte med typ 22) och han  hade lyckats valja de anda jag inte viste vart de log exakt! Sa det sog! sjuk irriterande!!! Sen bjod Mark med mig till SF ballet oppingen for sesongen, sa ska pa det pa torsdag. Super lyxigt!!! Sa himla glad, kommer bli super kul!!! Idag var jag pa gymmet med Susan, hade valdens energi och fick jatte mycket gjort! Livet flyter pa bra, har verkligen kul har!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0