GOOGLE DAY

Sa vaknade tidigt imorse for att Kelsey skulle till flygplatsen tidigt sa for att saga hejda och ha frukost med henne ( vardsyster) sa gick jag upp 7:30 pa ett lov, hahah. Sen gick jag tillbaka och sov ett tag sen ringde jag Julia och Liffe pa skype! Sen hangde jag med Susan <--- vard mamma till vetreneren, det var en ny upplevelse, de hade sin grej i koket och det var riktigt alkligt, de var snalla och bra manniskor men bland deras vanliga diskt och mitt i koket hade de en klinik for djur... Sen at vi lunch, hammas en typ bonmos sa himla sjukt gott, ahha! Sen bar det av pa en lang cykel resa tror jag cyklat 15 miles <-- ameriknska. Maste ha hjalm, det ar lag, kanner mig urlojlig, hahah! Men vi cyklade till Google! Helt sinnes sjukt galet! De har fri frukost, lunch och moddag och allt fika och kaffe ar gratis, de har gen bowling bana, frisorer, gym, ALLT bara sa att folk kan stanna dar under sa lang tid som mojligt och inte behova ga hem. Galet frescht och stort, allt ar gratis, det var sjukt!!!! Man kan bara bli visad runt dar om man kanner nagon vilket min nya familj gor, det var toppen! Sen cyklade vi hem igen och sen gick vi over till samma person och ade middag. Jag testade bade den vanliga och den vegitariska och jag maste saga att den vegitariska var mycket battre, hahah. De hade varldens sotaste hundar och vi hade jatte trevligt. Nu sitter jag och alla i familjen och kollar pa Downton Abbey behind the scen!
Just det glomde saga, bara att ga po toa va galet, varme i sittsen och typ tusen knappar!!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0