DOWNTON ABBEY

Var duktig idag och borjade dagen med att ga till gymmet tillsammans med Susan, kanske kommer komma igang med traningen igen ( det behovs) Sa spenderade for middagen med att trana, sen akte vi hem, jag duschade och fixade mig sa jag sag normal ut, haha. Min hy ar helt galet dalig just nu!! Sen gossade jag lite med katterna sen jag jag och Kern over till familjen som vi hade middag hos for nagra dagar sen. De var alla Downton Abbey fans sa det hade fixat ett litet te party med te i fina koppar och scones och allt som tillhor, jatte mysigt och roligt!!! Sen spelade vi jenga, spannande spel, jag forlorade den forsta gangen... Sa hade en toppen dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0