ALCATRAZ

Sa idag vaknade jag och vi hade vofflor till frukost, mycket gott! Sen akte vi till SF airport for att lamna av Adri som aker tillbaka till college. Sen akte vi vidare till SF och Alcatraz! Alla sager att det altid ar klat i SF och nu nar vi skulle va pa ssjon och allt skulle jag ha mycket och varma klader. Tog pa mig en tjock troja och skinjacka, holl pa att do av varmeslag, hahah, i januari! Sen vi akte dit kom till on och hade lite snak, typ notter och klementin. Sen borjade vi runturen. Fick inte ett sant daligt intyck tackvare vadret, var en fin o nar det var stralande sol och sa. Men cellerna var sa ofantligt sma, det var galet, skulle vart hemskt att bo dar. Men var verkligen kul att ha varit dar! Sen akte vi tillbaka in till SF och at mat pa bundis brod, tog en jatte gd macka. Sen strosade vi omkring och kollade pa olika personer som upptradde pa gatorna och gick till pire 39 och kopte kaffe och choklad. Hade en toppen dag! 
 
Bilder kommer i andra inlagget, min data ar dum i huvet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0