VALENTINE'S DAY

Vaknasde imorse och nar jag kom in i koket vantade ett fint kort och choklad pa mig. Blev jatte glad. Hade frukost och sen gick jag till skolan, gar ofta inte utan far skjuss av Kelley men hon var tvungen att ga till skolan tidigare for att disikera en katt sa jag gick, fosokte hinna med en sak innan skolan men gick inte men kande att jag var sen emn Cindy sag mig ga till skolan och erbjod sig att kora mig sa en riktig raddare i noden! Sen hade jag hemkunskap och fick ett litet godis kit och cupcakes fran mina kara bordskamrater! Sen var det kermik och under lunchen hade en larare chokladfondy med jordgubbar och marschmellows and kex. Sa himla gott! hahha. Sen var det goverment och test och sen kollade vi pa film och fick mer cupcakes och kakor, hej nyttig dag!
 
Sen hela dagen har jag knat mig som en hemsk manniska for det ar min vardpappas fodelsedag men jag har verkigen inte haft tid eller vetat vad jag skulle kopa till honom sa hade inte fixat natt. Och om jag hade gatt till Badmington hade min dag varit hemsk, sa jag valde att skippa traningen och Andrea tack och lov korde mig till Stanford shopping och jag han kopa en present, sen ga hem, nu hinner jag blogga om det sen ska vi ut och ata pa mitt favorit cafe ikvall! Han kommer fa en grytlapp fran Marimekko. Stressigt varre!!!! MEn han gillart att baka sa tror att de kommer passa och hon som jobba dar var hur trevlig som helt coh sag till att jag verkligen fick ett fint paket!
 
Sa har varmt var det idag har, linne och kjol!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0