TORSDAG

SOVMORGON!!! Hade en toppen morgon, kude sova lange och tog det allmant lungt under morgonen. Sen gick jag till skolan och under hemkunskapen gjorde vi typ varldens godaste soppa! Vegan soppa, med bonor, och super god, jag ater allt nu, hhahah! Typ den batsa soopan jag atit! Sen var det keramik kulkul! Lunch och sen Goverment! Sen var det badmington forsokte lara min coach svenska, det gick sadar.. HAHA! Sen gick jag hem chillade lite och sen var det dags for Dans. Sa Erika hamtade upp mig och vi akte for att trana pa en dans. Det ar en Fashion Show som de flesta seniors gor och dans ar en del av det sa vi ovade idag. Det var kul! OCH ETT OMG MOMENT!!! jag har borjat gilla mjolk!!!! HElt vanlig kall mjolk gillar jag nu!!!! OMG!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0