TORSDAG

Ska bara borja med att saga att idag har alla varit sa himla sjukt snalla, liksom onatuligt trevliga! Borjade med att jag gick till skolan och halvags dit fick skjuss, super snallt. Sen under keramik fick vi godis fran lararen. Under lunchen var det en som hade tagit med sig leksaks pistoler och och malade ett marke pa tavlan och stod pa stolar och skot, sa himla roligt var en kul lunch. Sen var det Goverment, intressant som vanligt. Sen spelade vi matcher under Badmington och jag och Vivian van 3 av 4 matcher, AWESOME! Sen akte vi till Mc Donals!!!! OMG forsta gangen pa donken i Amerika! Vivan tog 2 hambugare hahahaha, roligt! Sen ar det komiskt att det var tva andra svenskar dar, hahah, nar man hor andra svenskar ar det pa donken, kul. Skulle saga att det ar frachare att ata pa donken i Sverige dock.
 
Sen gick jag till frisoren for att slinga haret. Varldens trevligaste manniska jag nansin traffat, helt arligt! Borjade med att jag upptakte att det inte va nan dar, och tydligen stanger de kl 18 och jag kom dit vid 18 sa hon stannade bara for att fixa mitt har, jag viste inte om deras oppetider utan sickade bara ett sms och fraga om det var okej, kande mig lite hemsk men det var sa himla snallt av henne. Sen hade Molly berattat om mitt lussekatts bak och sa det forsta jag fick var sjukt mycket saffran i en burk, hon far det av nagra vanner men anvander inte sa mycket sa fick en burk, aldrig traffat mig innan och bara ger mig den. Sen ar hon super trevlig och fixade mitt har jatte bra. Sen fick jag en hel flaksa med balsam, fint balsam bara for att hon var snall liksom. Sen tog jag for givet att man kunde betala med kort men det kunde man inte sa jag betalade inte men ska saklart betala senare men anda. Sa himla super trevlig gullig och snall.

Kommentarer
Postat av: Matilda Dankemeier

hihihih tar du bort kärringutväxten nu? ;** <3

2013-02-22 @ 15:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0