SAN FRANCISCO

Idag vaknade jag, super taggad for jag skulle till SF med skolan. Jag vet att vi borjar senare pa torsdagar men var en timme tidigt idag. Sa gick till the Easons for Kelly kor mig till skolan varje dag men hon var i pjamas fortfarande och det visade sig att jag var en timme tidig, hahah. MEn nar det var ratt tid att ga sa akte vi till skolan och jag motte upp en bunt med manniskor och vi gick till tagstationen. Dar mottes jag upp med min grupp och vi akte alla med taget in till SF. Vi gick in till staden och hade lunch och sen gick vi till teatern som var hela grejen med resan. MEn pavagen dit rakade vi ta fel gata men vi skulle bara till gatan brevid men det var intressant att se den gatan. Kan inte direkt rekomendera den, uteliggare som lag och sov vid sidan, olburkar i bruna pasar som en snubblade pa. Och mormor och mamma, vi var 10 personer mitt pa ljusa dagen sa det var inte farligt alls! haha. Men nar vi var vid teatern sag vi pa en jatte rolig show sa det var riktigt kul. Sen akte vi hem till Menlo PArk igen. Jag och Cami gick till Starbucks for vi hade en timme innan vi var tvunnga att ga pa ett Badmington mote. Sen gick jag hem. Under middagen idag forklarade jag vad en fjortis var och nar vi hade den sorgliga perioden i Sverige, hhah! Intressant amne att prata om kan man lungt saga!
 
Och det ar typ bara bilder pa mig men tog de jag blev taggad i pa fb!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0