SAN FRANCISCO

Sa i lordags gick jag forst till gymmet sen hem for att packa och och stada rummet! Sen kom tre andra utbytesstudenter och en av dems vardpappa och hamtade up mig och vi akte till SF. Dar motte vi upp nagra andra utbytesstudenter och Veronica fordelsedags barnet som fixade att vi alla traffades. Sa vig tog farjan fran SF till Saselito. Dar hemtade hennes vardmamma upp oss och korde oss till ett hiking stalle och slappte av oss dar och vi gick en jatte fin vag bland berg och sen kom vi fram till varldens finaste strand och solen gick ner sa det var helt magiskt! Sen gick vi tillbaka blev upphamtade och akte hem till dem. Bodde sa hogt upp och det ar jatte brant. Stort hus dock! At de basta vindruvorna jag nagonsin atit, galet goda! Sen vart det hamburgare, blev superglad min hamburge rakning har gatt ner nu nar jag bor hos veggitarianer men nu gick den upp igen!Vi hade super kul, alla blev jatte flum under ett tag och vi bara skrattade sa himla kul! Sen var det dags for hottub men det var sinnessjukt varmt inte sa att de var skont och stikte och inte for kalt bara jobbigt varmt sa jag gick upp efter ett tag och stod och kollade och pratade fran sidan, haha! Sen gick vi in och sag 21 jump st filmen, sa himla kul! Perfect for just det momentet! Sen somnade vi och vaknade upp dagen efter.
 
Frukosten var helt galet god! och onyttig! Croissanter och nutella, muffins och frukt. Jag DOOOOR! NUTELLA OCH CROISSONTER!!! Sa himla,himla gott med den caloribomben!!! Sen akte vi tilll SF och gick mest omkring och och sen gick vi till superduper burger, later ganska sunking och daligt men jatte frecht och sa himla goda hamburgare basta hitils!
 
Sen akte vi hem och kolalde lite pa lite pa finalen i football. SF forlorade men det var sjukt spannande och om jag och Kern tycker att det ar spannande da ar det spannande for ingen av oss ar speciellt intresserade av footbal, hahahhahah!!!!
 
Nu blir det bara mina daliga bilder, vantar till de hamnar pa FB och da kan ni fa se mer bilder fran helgen!
 
Vi hade alla bla jeans och sen ett doftljus med bacon doft, hemstk!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0