RODIN

Sa vaknade imorse fick pankakor med apelsin smak, super goda!!!!!!! Sen gick vi till gymmet, sen skydade jag mig hem gorde mig i ordning och akte sen till Stanford Art museum och och motte upp Andrea. Vi gick omkringoch kollade pa Rodin's skulptur tradgard, jatte kand och fint! Sen kolalde vi runt inne pa museumet och hade sen lunch i kaferirian dar. Sen nar Andrea skulle ga och kopa kaffe var det nan som hade bestallt men inte tagit den sa de hade precis gjort en Cappotion, hahah kan verklugen inte stava, ahah! Sa hon fick den gratis, och tack vare det fick jag en med, gillar inte kaffe med mjol men det var ju gratis sa darck den med nojde. Sen pluggade vi och sen stangde de sa Andrea cyklade hem och jag gick till DTPA och och motte upp Susan och Kern for middag, vaar super matt efter lunchen sa blev propp matt efter en halv liten ceasar salad. Galet matt! Men sen gick vi vidare och kollade pa life of Pi, bra film!!!
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Lång du ser ut att va

2013-02-17 @ 11:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0