ONSDAG

Sa imorse kom Andrea och hamtade mig och vi akte och hade frukost. Vi delade pa egg och en voffla och sen drack vi kaffe saklart! Super mysigt och gott!! Sen var det skola, engelska och photo har jag pa onsdagds formiddagar. Sen var det lunch och hade tva klubb moten, serrios ar med i 4 klubbar var av 2 av dem aktiva och de tva har moten samma tid och dag... Men sen var det Art, haller pa att forsoka komma pa ett smeknamn till Andrea, sjukt svart! Sen var det Badmington och idag fick vi spela lite ocksa sa det var super kul, alskar badmington, jatte roligt!!! Sen akte jag hem durschade och satte pa mig mjukis klader och sen akte jag till Cami for att plugga Goverment. Nu sitter jag hemma och dricker te!
 
 
Sen om man ar inne i art rummet under lunchen maste man mala, sa har ar en bild pa andreas bild ( dalig vinkel) och sen mitt fina konstverk, hahah!!
 
Plugg!!! No more monarchy :( <-- royal sad face!
 
TEEEEEEEEEEE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0