ONSDAG

Så Andrea hämtade upp mig och vi åkte och hade frukost på ett café. Delade på ägg och våfflor. Yummi!! Sen var det dags för skola block dag idag så hade bara 3 lektioner som är längre. Blev star student of the week så det va kul! Sen foto va kul. Hade två möten under lunchen sen art, alltid kul. Sen var det badminton var en jobbig fascinerande nog, hahahah. Och vi blev indelade i hus och jag är i det blåa huset och vår slogan är we are blue, we hate you! Hahah, sjukt kul. Sen var det bara att rusa hem för att slänga i mig en grapefrukt och byta om och sen tillbaka till skolan för att träna på dansen inför fashionshow. Nu sitter jag och väntar på att Cami ska bli klar med hennes dans sen ska vi hem till henne och plugga lite inför goverment imorgon. Fick 29 av 100 på mitt förra test, WOHO! Pluggade inte alls för även när jag pluggar får jag bara typ 44 så varför anstränga sig när det ändå inte kommer löna sig man måste få 60 för att klara det och även alla som är native speakers failar också så det är lungt, pratade med några som hade pluggat och de fick typ 45-50 så ja.. Han är känd för att va hemsk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0