MIN FODELSEDAG!!!!!!!!!

Sa vakande upp ganska sent och stressade med att fixa mig. Sen fick jag fin sag av vardforeldrar och sen kom Andera och hamtade upp mig och vi akte saklart till Coupa for breakfast! Gick all in och tog bannan, jordgubb och nutella pankakor och varm choklad! Japp, jag vet, all in, hahahha! Sen fick jag en fin present av Andrea och varldens finaste brev. Sen var det skola och engelska test, inte specillt svart sa det var chill. Sen akte jag till Rotary for att ha lunch, skulle nog varit roligare att va i skolan pa sin fodelsedag med det viste ju inte de, de ville nog bara va snalla och ta mig dit pa min fodelsedag, hahaha,  de ar aldre sa det forstar inte det, hahahah! Sen fick god lunch och ett kort sa det var snallt. Sen ar det ju alltid nan som pratar under luncherna  och den har gangen var det an som hade jobbat som sjukskoterksa i somalia, jatte ledsam historia sa det var ju lite deprimiande att hora, men jatte intresant och bra men inget bli glad tal direkt. Sen tillbaka till skolan och Art. De hade bakat kakor men jag var sa sen till klassen sa de trodde inte jag skulle komma sa de at upp kakorna sjalva, hahah, men fick en klementin! Sen hade jag Badmington och dans och fashionshow traning. Fick kakor och sang och ljus av min grupp sa det var jatte gulligt!!!!
Nu sitter jag hemma och driker te och ater kaka och svarar pa alla fb gratulationer!
 

Kommentarer
Postat av: Ing-Marie Ohlsson

Grattis i efterskott på födelsedagen!!!!!
Hoppas det gick bra att fira utan favoritmorbror och Ing-Marie.
Hälsningar från ett kallt och snöigt Linköping.

2013-02-24 @ 10:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0