KERN'S DAY

Vaknade upp relativ tidigt idag och vi akte till ett cafe och hade "frukost" Kaffe och croissant, super gott var det, ett mysigt franskt cafe, tummarna upp! Sen akte vi in till SF och kollade pa en show med sapbublor. Efter det akte vi till Golden Gate park cyklade omkring lite och stannade vid deras vetenskaps museum gick in och hade lunch, jag hade rak varrullar super goda. Sen sa har jag sagt att jag vill va med om en LITEN jordbaving nar jag ar har bara sa jag kan saga att jag varit en del av det, och inne pa museumet hade de ett rum dar man kunde ga in och kanna hur det var sa jga kan ju checka av det fran listan, hahah. De hade ocksa ett rum som var som en regnskog, super fint gjort, allt var toppen bortsatt fran att de hade vissa glas grejer med ormar i... Sag en vit krokodil ocksa! Sen cyklade vi runt lite mer och sen var det dags for att aka hem. Val hemma akte jag och Susan till gymmet och sen hem igen for att ata krabba, Kerns fodelsedags middag han har varje ar! Sen var det tarta och present oppning. Lyckad dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0