FREDAGEN

Sa skolan va kul som vanligt, men bakade kakor pa hemkunskap sa det var kul! Pa vagen hem stotte jag pa Cindy som erbjod sig att kora mig hem. Val inne i bilden bestamde vi oss for att aka hem till dem istallet  och broa brod, ett jusiskt brod som kallas Halla. Suepr gott! Och det ar alltid kul att vara med Cindy! Sen gick jag hem och bytte om och motte upp Sean och Andrea och vi spelade tennis, sa himla kul. Har aldrig spelat tenis innan och det var super kul!!!! Sen vart vi hungriga och sa hejda till Sean och akte hem till ANdrea hade middag och kollade pa en jatte konstig film Moonlight kingdom. Drack varm choklad och hade jatte kul! Toppen dag med anra ord! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu var det länge sedan jag läste din blogg så jag har tagit mig igenom många intressanta inlägg. Vilken tur du verkar ha haft med värdfamiljer och skola- även om det är tufft att plugga. Du verkar äta och dricka gott. Uppleva underbara saker. Jag måste säga att jag är sååå avundsjuk samtidigt som jag verkligen gläds med dig! Massor med kramar från ett kallt Sverige/ Lillan Rygaard

2013-02-03 @ 21:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0