FREDAG

Sa hade tva test idag...hehe...ja, vi far se hur de gick senare, hahah! Sen efter skolan stannade jag och Cami for att ta lite foton for photo kallen. Vi ska ta bilder i studion och efterlikna ett relativt kant portrett eller ett profisonellt portet. Jag hittade en bild fran en gammal mode tidning och tog den. Sa vi stannade i ca 1,5h och holl pa med ljus och kamra saker. Sen gick jag hem at och bytte om till traningsklader och gick till tennis banorna dar Sean och Andrea vantade. ALSKAR att spela tennis sjut kul, ska nog borja med det nar jag kommer hem!!! Sen hade jag Fashion show ovning. Inte for att skryta men jag fick as mycket berom, haha! Han sa att om man inte viste vad man skulle gora skulle man kolla pa mig och att jag los som en stjarna, hahah! WOHO! astaggad nu, hahah! Sen gick jag med Nicole and Erika och kollade pa slutet av Basket matchen som vi tyvarr forlora. Och det ar sa himla synd att MA inte har nan school spirit :( Men hade en riktigt bra dag!!
 
Cami in studio! Behind the scenes!
VI hade fixat nyckel men vi orkade inte vanta sa losningen blev att riskera Sean's liv och han klattrade over!
Redo for tennis!
Andrea almant AWESOME!
MA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0