FREDAG

Wow, dte har hant mycket! men i fredags var det skola och allt som vanligt, men under art hade vi en vikarie som bara satt framfor datan sa vi satt mest och pratade hela lektionen och mina saklllade vanner tvingade mig att prova sjograschips, bland det vidraigaste jag atit! Det konstigaste var nog att de faktiskt tyckte om dem och at hur mycket som hals, jag broja typ grata sa akligt det var! hahahahahh! Sen efter det hade jag badmington, roligt! Gick hem och sen tillbaka till skolan for att ha en 4,5h fashionshow ovning. Sa vi gick igenom allt och det var jatte kul! Sa sa sag fredagen ut.
Justa glomde namna, vi hade ett ralley pa skolan, alla sammlas i gymnastiksalen och sen ar det uppradande och sant! Jatte kul! Men sen var det en kille som kladde sig en hem orange helkropsstrumpa som tackte huvet och allt, ja ni vet vad jag menar. Och han gick upp och dansade med Cheerleadersarna men det kom saklart en larare och sickade ut honom men da borja alla bua, jag trodde de buade at cheerleadersarna sa det var jatte hemskt. MEn det var kul annars!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0