DAGEN

Sa vaknade idag och vi hade coffeecake till frukost, det ar normalt har att ha typ sockerkaka till frukost... Sen gick jag och Susan till gymmet och det gick as bra, kannde verkligen att jag verkligen,verkligen trandade. Och det ar aldrig snygga killar pa det gymmet jag gar till, bara massa gamlingar men idag ar jag sag forjavlig ut, har aldrig varit sa ful i hela mitt liv DA ar det snygga killar dar... saklart...
Sen gick jag hem fixade mig och gick sen till Stanford shopping och jag shoppade ett par perfecta shorts vita klassiska och sen kopte jag tva vaskor men ska lamna tillbaka en av dem. Men den jag spara ar rosa och liten och perfect! Sen motte jag upp Andrea och vi hade kaffe pa starbucks! Sen akte vi hem och nu ska jag pa ett 50 ar kalas, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0