25 FEBRUARI


Jag var inte speciellt trott idag men alla papekade att jag sag trott ut, hahah, fast jag somnade under lunchen sa haha, kanske va ganska trott. MEn lag i skolen sa det var skot. Det var Seans fodelsedag sa tog med mig dammsugare som jag kopt pa IKEA, ingen stor hit, inte ans jag gillade dem, hahaha. Sen var det badmington, hahah, det ar en sjukt rolig tjej som heter Cloe, hahah, vet inte hur jag ska forklara henne, men hej va rolig hon ar. Sa vi har den har hat karleks grejen som haller pa, sa vi ar as kaxsiga mot varandra nar vi spelar, sa varje gang jag far poang gor jag storsta grejen av det och tvart om och nar vi forlorar slanger oss pa golvet och grater, hahaha. Sa himla kul, aven var tranare tyckte det var sjukt kul att se vara vinnar danser och deprimerande shester. Sen akte jag och Vivian till donken och jag tog en lite glass, hahah. Nar jag kom hem vantade en present for mig, TAck beccis for godis, te, chai och tidning och tack sa mycket att du at mycket av godiset for min skull for att du inte villl att jag ska bli for tjock... hahah.
Sen har det kommit bilder fran modevisningen pa en hemsida, jag ser helt forjavlig ut pa alla, inte kul!!! AHHHH!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0