TORSDAG

Kunde sova in idag med! Men sen kom Andrea och hamtade upp mig och vi akte och hade var vanliga waffle breakfast! Super duper gott som alltid! Sen akte vi till skolan och sen ar det natt mote for alla seniors pa skolan, typ 500 elever! Sen vard et lunch och en larare serverade glass sa dit gick jag, haha! Sen hade jag tva lektioner och sen akte jag till South San Francisco for att spela Badminton. Pa vagen dit hade vi sjukt bra musik, bara gamla klassiker, hahah! Sen var vi cheerleaders som vanligt coh kom hem ganska sen men kunde ga hem i skjorts och T-shirt i solen sa det va nice!!! 
 

Kommentarer
Postat av: Margareta Blixt

Kul att följa din blogg. Förstår att du trivs. Här har vi fortfarande lite snö kvar. Skall sjunga på valborgsmässoafton vid brasan. I morgon är det dags för opéra från Metropolitan på Folkets husi Sollefteå! Sedan är det dags för trädgården. Krm farmor

2013-04-26 @ 10:47:40
URL: http://cablixt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0