PROM

Okay, sa i onsdags och torsdags var jag hemma och va sjuk for jag kunde knappt prata! men i fredags gick jag till skolan for att det var ju sjalvaste Prom dagen!!!!!!Direkt efter skolan slutade skjussade kelley mig till sephora sa jag kunde springa in och kopa en fandation, sen direkt dar ifran till en frisor som skulle locka haret pa mig. Tog varldens tid och hon hade ingen aning om vad hon holl pa med den lilla frisoren, men men, nar jag antligen var klar sa akte jag hem. Planen var att jag skulle till en annan tjej och fixa mig, smnk och sa vi skulle va ca 10 pers, men kande verkligen inte att jag hade den tiden, var ganska stressad, hahah. Men Peter skulle hamta upp mig kl 6 var planen, tiden gick och gick, sen fick jag ett Sms, att han hade tagit en vad sager man liten tuplur och sovit for lange och var nu super stressad sa 6:40 kom han, hahah. 
 
Vi skulle till Tom's hus for att dar kunde man ta bilder och ata och lite sa, vi var ju ganska sena for en buss som skulle komma och hamta upp oss lamnade kl 7, men vi han ta nagra bilder sa det var kul! Sen satte vi oss pa bussen upp till SF dar balen skulle vara. Sen kom vi dit jatte fint, vi dansade, pratade och hade jatte kul tills kl var 12 for da var det over sa vi tog bussen hem. Det var bra musik och roligt salskap och jag hade mina klackar hela tiden, det gjorde ont i fotterna i slutet men var anda helt fine, kunde fortafarande ga i dem liksom, jatte skona klackar sa det var ju bra. 
 
Busresan hem var ocksa rolig, min rost som varigt forjavlig innan var nu helt katastrof, hahaha. Roligt varre!!! Sen hemma igen akte jag, Peter, Andrea och Sean och kopte milkhakes. Korde sen runt for att hitta en tco bell som var oppen, hahah. Det var roligt men sen var det dags att aka hem, jag sov hos Andrea och vi stannade uppe och pratade. Sen idag vakanade vi upp och hade pankakor till frukost, sag pa en film, hade bara sovit ca 5h sa var ganska trotta och min hals ar helt forstord, haha. Sen gick vi pa en hike, fint omrade men njot inte lika mycket av den promnaden som jag brukar, borjar bli ganska sjuk :( 
 
Men jag hade en masgisk kvall och det var hur kul som helst!!!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0