HELGEN

Sa i fredags efter badminton kom Andrea och hamta upp mig och vi akte hem till henne. Sen kom hennes mormor och vi ahde god mat och typ varldens godaste choklad mousse till efterratt. Det var ju somsagt Andreas fordelsedag i Fredags, sa hon oppnade presenter och det var en jatte mysig kvall, travligt salskap och god mat!!! 
 
Sen pa lordagen var det som vanligt pankakor till frukost, yummi!! Sen Spelade jag tennis i typ overdrivenn hetta, holl pa att do, hahah! Sen kom jag hem och fixade mig for sen kom Andrea och vi akte till DT Redwood City och motte upp nagra andra sen hade vi middag pa en jatte god pizzeria, typ som pappa grappa, sa jatte gott. mega kontsigt dock vi tog potatis pizza, hur konstigt ar inte det pa en skala ett till tio? Det var ganska forrvirande men gott, hahah!!! Sen bestamde vi oss for att aka till Pacifica en stad ca 40min fran dar vi var, hade jatte kul pa vagen dit med galma klassiker som musik, hahah, vad kan ga fel nar man spelar Toxic liksom! Sen hade vi creps dar och akte hem igen for Nichole var tvungen att va hemma tidigt for hennes flyg gick kl 4 pa morgonen sen... Sen akte vi omkring lite till och sen gic vi hem och sov ( jag sov over hos Andrea) 
 
Sodagsmorgonen skypade vi med Fellan pa morgonen och sen gjorde vi oss redo for att aka in till SF med hennes familj for att traffa hennes kusin och ha Dimsum eller natt sant hette det, kina mat liksom. Sa himla gott, alskar kina mat!! Det var verkligen kul och mat bara fortsatte komma in, tog aldrig slut, hahah!!! Sen gick vi till ett mysigt cafe och hade kaffe. Sen sa vi hejda till hennes kusin och helt random batsemde oss for att ga over Golden Gate, sa vi akte dit och gick over bron, perfect vader for det. Sen fick jag aka bil utan tak hem, vet inte vad det heter. Solen sken och allt var bara sa himla perfect!!!!Hela helgen liksom!!! 
 
Sen hemma igen, satt jag i tradgarden och lyssnade pa musik och sen hjalpte jag till att plantera i tradgarden och sen hade vi trevlig sondags middag ute i tradgarden. Har verkligen haft en toppen helg!!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0