HEJSAN

Jag har varit sjuk sa det har inte hant mycket i mitt liv, kollat pa lite olika filmer, japp, det ar typ det, sovit. Jag har hittat en "ny" film som jag tycker jatte mycket om, The breakfast club, sa himla bra!!!! Men gick till skolan i torsdags, kom dit i lagom tid for ett prov som jag inte viste vi skulle ha, och det var saklart det forsta provet da svaren inte redan finns pa pappret... aja. Sen min Badminton coach hatar mig eftersom jag varit borta sa mycket, Hawaii och sjuk, kanner verkligen inte ar omtyckt..heheh. Men idag ( Fredag ) Sa nar jag kom hem fran skolan gick jag till DTPA for att mota upp Susan and Kern och vi hade middag pa en god resturang, det var kul och det var kul att ha tillbaka rosten och kunna vad mer i en konversation, hahah!!! 
 
Och sen natt jatte konstigt brukar ha runt 16 st unika lasare, jag vet en riktig stor bloggare har, hah, men for nagra dagar sen ahde jag typ 160 nanting unika lasare, hahah, vad hande liksom. Nu ar det nere igen, men anda, sa himla kontisgt, hahahah!!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0