BEACH HOUSE

Sa i Tisadgs var dagen som vanligt till storsta del. Gick till badmintong som hade match sa det tog evigheter innan det var over, hahah. Och det var liksadant som vanligt att man inte far spela om man inte ar i speciall laget typ, sa jag gjorde laxor, haha. Men sen efter det sprang jag in pa toan och bytte om pa typ en sekund och sen hamtade Andrea upp mig och vi akte till ett cafe och hade middag lite snabbt tillsammas med Kira och Tina. Sen akte vi upp till SF for att kolla pa bandet Beach House. Jatte mysig hall liksom med kristallkronor och album pa vaggarna, mysig. Sen forbandet hette holy shit, muisken och det var bra. Jag hade da turen att hanmna erid varldnes snyggaset kille som hade jatte fransk dialekt nar han pratade, YOHo, hahah! Sen kom det riktiga bandet in och de var jatte bra, hela stamningen, kladernba, ljuset, allt liksom passade. Det var verkligen jatte kul coh ddet var kul att fa ha gatt pa en konser i SF. Sen akte vi hem, kom hem runt 1, men hade ing problem att vakana upp imorse och gora engelska prov!!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0