TORSDAG

Dagen började med pumpkin pankakor med choklad bitar, så himla gott jag dör! Är ett stort fan av amerikanska pankakor och jag älskar pumpasmaken, det låter sjut äkligt men det är så himla gott så jag dör! Det smakar nästa lite chailatte, eller jag vet inte hur jag ska förlara det men det är sjukt gott!!!!  Sen hade jag hemkunskap, det var roligt men jag har sjut propmätt efter min pankakor så jag var glad att vi inte gjorde nått speciellt ( lagade mat) den här lektionen för jag hade inte orkat äta det!
 
Sen var det dags för min lilla TA tid inne på biblioteket, så himla mysigt att va där, idag la jag ut 5 böcker på rätt ställe, sen pluggade jag resten av tiden. Gillar verkligen biblotikarien också och vi pratade jätte mycket idag så det är alltid kul att komma dit!
 
Lunchen var god, gjorde avokado, salad och bacon macka på gott bröd, lite vindruvor också.
Sen var det ekonomi det är alltid roligt, finns inte så mycket mer att säga om det.
 
CC: Vet inte varför men det var sjukt jobbigt idag. HAde inte drukit lika mycket vatten som jag brukar och det var sinnessjukt varmt, hahaha. Men de jag springer med har ett bra temp så det är bra, men andra ord de springer inte i olidligt snabbt tempo, haha. Vi springer dessutom till ett äppelträd så man har ett mål och det är gott och mysigt!!
Tror också att jag förväntade mig att vara mycket bätte idag eftersom det känndes så himla bra igår, ahah.
 
Men jag kan nämna att hitils har jag fått 2 enorma blåsor och 5 blåmärken efter 2 veckor av CC, hahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0