SÖNDAGEN

Gick upp vid 7 på en söndagsmorgon, varje tånåringsdröm! För det var "DAY ON THE BAY" med rotary. 10 min innan det är dags för mig att bli upphämtad får jag nått ryck och vill måla mina nagalar... det slutade såklart illa! Det var mörkt i mitt rum så jag kunde knappt se, spilde dessutom nagelak på min vita byxor, inte så mycket så jag aldrig kan använda demmen ändå, sen toi min efter det förstördes lilnageln så det var sjukt ovärt!!!
 
Men sen åkte vi till båten det tog ca 40 min, men det är sjukt roligt att åka bil här man ser så himla mycket! Åkte över the golden gate bridge!!!!! Båten var enorm och jätte fin!!! Det var sjukt kul att träffa alla igen också. Vi åkte så vi kunde se Alcatraz, under golden gate bridge, utanför baseball arenan, såg alla pirar m.m Såg en säl ochh mini delfiner! Vädret var bra, det blåste kallt dock ( inget som jag kunde erkänna för jag är svensk, haha)
 
Maten var god, det var en maka men det var sjukt gott. Sen var det brownis och kakor, men inget kaffe eller te, det känns så onatuligt!!!!!
 
Hade en helt fantastisk dag!!!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
HAha, måste bara nämna, vi står ute på båten och pratar te, helt plöstsligt säger han att han blir sugen på te och hämtar en termos som han hade med sig coh börjar dricka te, haha!!!
 

Kommentarer
Postat av: Matilda Dankemeier

HAFFA SNYGGINGEN!!!!!!!

2012-09-18 @ 09:09:29
Postat av: Julia Revland

Alltså åh vilken härlig dag fisen!!! & instämmer med föregående skrivare!!!! :D

2012-09-18 @ 21:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0