SKYPE

Skypade med mina underbara vänner idag. Satt i pjamas och åt min frukost ( pankakor med choklad, nutella och banan) Jätte roligt!!!!!!! Pratade lite med min värdsyster sen och hon sa att vi pratade sinnes sjukt snabbt hon var helt i chok och att det var kul för man kunde höra lite engelska ord då och då, hahaha.
 
Åkte till Target senare, typ som Walmart. Köpte lite nödvändiga saker, hatar att köpa det! Men det var biligt om man gemför med vad det skulle kostat nån annan stans, tog en jätte rolig bild på mig i en korvkostym, men den försvann eftersom min mobil hatar mig och är mega konstig så jag ska gå och kolla den imorn!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Julia Revland

<3 <3 <3

2012-09-24 @ 14:11:47
Postat av: Berit (J´s mormor)

Fyra härliga, underbara tjejer!

2012-09-24 @ 16:27:24
Postat av: Matilda Dankemeier

HIhihihih vi pratade ju fett långsamt!!! ;)))

2012-09-24 @ 16:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0