PUNKTER

Vad som har hänt:
 
* Jag har hittat världens bästa app, starbucks appen, vissar vart alla starbucks finns, vad man kan köpa, helt underbar! Nu när det börjar närma sig Halloween ( om typ en månad,haha) har de pumpkin spice latte något som jag måste prova, allt har pumpa smak, det är galet!!!
 
 
 
* Deras hund älskar mig! den är så himla söt jag dörrr ( obs mamma, jag älskatr elsa mer) Sätter huvudet precis vid datan ibland över halav tagentbordet, hahah!
 
 
* Snubblade under cross country idag, så jag har skrap sår över hela mig, kulkul, ser allmänt hard coure ut nu, men det är inte speciellt smikrande.. Ser inte fram emot imorgon, kommer bli sinnes sjut jobbgt!!!!!!!!!!!!! Vi ska springa snabbt och mycket.. Deras uppvärminig är träning för mig, hahha!
 
 
* Är just nu TA till bibloteket, det är toppen hjälper till med typ 10 böcker och ställer dem på rätt ställe, sen sitter jag och gör läxor, perfect!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0