LITE NYA SAKER

Jag har bytt familj, ska skriva lite mer om dem när jag har tagit lite bilder och så men jag kan bara säga att de är helt underbara och jag stormtrivs! God mat är det också!!! Men kan slänga in lite bilder på mitt nya rum!

 
Men lite annat som hänt idag:
 
1: Eftersom jag nu kommit fram till att jag inte behöver ta franska i Sverige längre har jag valt att sluta franska här! Det bästa beslut jag tagit här i livet!
 
2: Testade de berömda cupcakes från sprinkles, så himla goda!

 
3: Fick tre veckan elev på engelskan, och vi var typ 10 i klassen den dagen, och jag är mest chokad över att folk vet vad jag heter typ, hahah. Men yeey va kul!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: matilda

haha men gud vilka läskiga dockor!!!

Svar: hahahah, jag vet, hahah
Sofia Blixt

2012-09-18 @ 23:17:02
URL: http://brains.devote.se
Postat av: Lillan

Grattis till utnämnandet!! Inte speciellt överraskande men roligt!

2012-09-23 @ 09:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0