HEJ JAG KOMMER INTE KUNNA GÅ IMORGON!

Idag hade jag bara två lektioner eftersom jag inte har nån period 4, ahha. Men spenderade den tiden i bibloteket och pluggade på europas länder och huvudstäder. Sen var det såklar Cross-Country idag med, fick en lag tröja den är typ enorm! Kommer inte kunna gå imorn, kommer ha för mycket träningsvärk, hahah. Men kommer förhoppingsvis inte gå upp i vikt och komma i form mycket bättre. Jag behöver som tur va inte göra samma saker som de andra i laget, tack gode gud för det, skulle ligga döende på marken, hahah.

Kommentarer
Postat av: Matilda Dankemeier

TA BILDER <3

Svar: Men hallå såklart jag inte kan -_-
Sofia Blixt

2012-09-21 @ 16:08:00
Postat av: Emma Ljungberg

vad du är duktiiiiig!!!

2012-09-22 @ 13:34:03
URL: http://emmaljungberg.blogg.se/
Postat av: Matilda Dankemeier

Alltså jag menar, ta bilder på andra random saker som vi kan få se!! haha men ett lite smygfoto kan du alltid ta på alla hetingar <333

2012-09-22 @ 14:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0