GRÅDAGEN

Åkte till Standford shopping center, köpte bara lite saker från body shop så min hud ska överleva, fick två body butter, en body skrub och shampoo för 30 dollar!!! Köpte en ny consiler också. Den största anledningen till att jag åkte dit var för att köpa en ryggsäck, som såklart var slut just där, åh. Men kollade runt och har hittat flera saker jag vill ha, vissa som jag planerar på att köpa snart och andra som jag har i baktanken hela tiden! Sen hämtade Cindy upp mig och vi åkte hem till dem! hade köpte te till dem efer som de älskar te och de blev jätte glada. Sen var det mat och det var så sjukt gott! Majsen är den godaste jag ätit i hela mitt liv, den var helt gudomlig!!!!!!!! Sen åkte jag hem, sprang lite, förfökte blogga men det gick inte...
Cindy i trädgården!
Jag i ett par fabulösa solglasögon!
Den fantastiska maten!
Nån typisk amrikansk riskaka!

Kommentarer
Postat av: Eva Cronstrand

Åhh vad kul det är att läsa om ditt äventyr :)) Njut ordentligt...här hemma är hösten på gång redan :o

2012-09-05 @ 21:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0