FREDAGEN

Skolan var som vanligt, hahah. Men jag brukar sitta i biblioteket under period 4 eftersom jag inte har nån lektion och mina lärare vill inte ha mig som TA ( assistent) för det tror att det kommer bli tråkigt för mig... Men idag lånade jag en bok så jag har nått att göra! Sen är et så himla roligt i art-studio, för att alla gör det de är bäst på, acvarell, bläck m.m Själv har jag alltid viljat tästa att måla med oljefärger, så vi har acrylics typ samma sak på skolan så jag kör med det, ar ingen aning om vad jag gör, mitt mål varje lektion är att låsas att jag vet vad jag håller på med, haha. Det ska bli intressant att se hur det hela slutar.
 
Cross Contry var helt okej, vi sprang bara runt i området i 40 min, dock har jag en enorm bålsa under foten och fortfarande träningvärk så det var inte helt smärtfritt, hahahaha.
MEn så här ser vår lag tröja ut :)
 
 
 
Sen kom jag hem, durchade lite snabbt och sen tog mina nya helt underbara värdföreldrar med mig på resturang, så himla gott. Vi gick till Cheese cake factory <-- vet ej om jag stavade rätt men orkar inte kolla upp det, hähä. Det låter ju inte som det ska var nån fin resturang direkt, men det var så himla fint och mysigt!!! Enormt i taket, mysiga färger, maten var super god och man fick jätte mycket men jag lyckades trycka i mig mycket ändå, hahah. Sen åkte vi hem och hämtade Kelly som hade varit i kyrkan och åkte till en jätte stor sport butik, måste ju ha massa träningskläder nu, haha.
 
Bilden är upp och ner....
 
Sen kan jag berätta lite om min värd hund! Varje morgon hoppar hon upp i min säg och sover där ett tag, jätte mysigt, men tur att jag har en stor säng för det är ingen liten hund. Det är näst intill omöjligt att få en bild på henne eftersom hon aldrig är still!!!!! Så det är därför jag också är med på bilden, för jag var tvungen att göra henne lugn och hålla henne still, hahah.
 
 

Kommentarer
Postat av: Matilda Dankemeier

ÄT massa mat!!!!!
As snygga träningskläder!!
Gullehunden ,han gillar dig!
Snygg mobil, hoopas appstore funkar haha ;) puss

Svar: nej, app store funkar inte... Mobiler hatar mig!!!!
Sofia Blixt

2012-09-22 @ 23:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0