DAGEN

Minimum day idag!!! Det betyder att alla lektioner är 30 min och vi slutar 12:20. Super nice!!!!!!!! Har dessutom ingen franska längre så skolan äger!!!!
 
Så efter skolan åkte jag, Kelly min värdsyster och hennes vän till ett bagel ställe. Så himla gott jag tog en bagel med kalkon och avokado och tomat, så himla gott!! Hennes vän var jätte trevlig och rolig också så det var roligt att träffa henne med. Sen gick vi och åt galss, jätte kul! Man väljer en glassort och sen nånting annat man vill ha, typ marshmellowa, chokladbitar m.m och sen bakar de in det i glassen. Jag tog chokladglass med reeses, yummi!!!
 
Sen åkte jag till Flegels för middag eftersom jag har varit borta i en dag... haha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0