DAGEN

Block-day idag, älskart! Imorgon har vi ännu längre sovmorgon och jag planerar att göra pankakor till frukost! :D Super taggad! Men idag hade jag engelska, vi håller fortfarande på med shakespeare, och läraren är toppen så det är kul! Sen är det foto, också roligt just nu håller vi på med fakta om en känd fotograf, så det är roligt. Idag började jag prata svenska en gång när jag skulle säga nått, super konstigt, haha!
 
Under art-studio gjorde jag klart prodjekt 2, hade hoppats på nått annat är inte jätte nöjd med resultatet, synd. Men det var defenitivt roligt att testa och jag tror om jag hade lite mer kunskap om hur man målar hade det blivit bättre för jag är nöjd med iden men inte utförandet av den...
 
CC <-- Cross Country Trodde jag skulle dö i början men det blev lättare efter man sprungit ett tag så det känndes toppen idag. En jobbig dag i CC ser ut så här: 1200m uppvärmining, 200 m så snabbt som man kan, 400 i samma tempo, 800m i samma tempo, 1200 lite långsammare, 1600 vanlig springning, 1200m, 800 så snabbt som man kan, 400, så snabbt som man kan, 200 så snabbt som man kan och sen 400m bara för skojs skull... Jag kan såklart inte springa lika snabbt som alla andra men efter första 1200 var jag tillräkligt varm för att kunna känna att jag verkligen verkligen orkade! Så jag var inte speciellt trött i slutet om man gemför med början, hahahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0