CROSS COUNTRY

Okej, hade min första träning idag! med spring laget, säger bara en sak: WOW! Alla är extremt vältränade! det var först en uppvärmining på 1.6 km sen var det dag för att börja springa, de bara kutade iväg, som raketer det var typ galet, var helt i chok! Jag är lungt i botten, men det är okej, för jag är mäst där för att jag inte vill rulla hem till Sverige och för att träffa folk. Det finns en bra sak med att gå cross country och det är att alla extremt vältränade killar springer utan tröjor, haha! Så förhoppningsvis kommer jag inte rulla hem, vem vet kanske jag kommer komma hem jätte väl tränad ( tevksamt)

Kommentarer
Postat av: Matilda Dankemeier

Hhaffhaffhaffhaffhaffhaffhfafhafahahffahfhaaafff

2012-09-20 @ 18:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0